به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با حضور دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسینی نسب سرپرست فرمانداری شهرستان، نجفیان مدیرعامل شرکت آب استان البرز، میرحسینی ریاست شورای اسلامی شهر، گودرزی معاون شهردار و سایر مدیران شهرستان، جلسه شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه ضمن معارفه مدیران ادارات […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با حضور دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسینی نسب سرپرست فرمانداری شهرستان، نجفیان مدیرعامل شرکت آب استان البرز، میرحسینی ریاست شورای اسلامی شهر، گودرزی معاون شهردار و سایر مدیران شهرستان، جلسه شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ضمن معارفه مدیران ادارات شهرستان در حضور نماینده و فرماندار جدید نسبت به پی گیری مطالبات مردمی و نیازهای شهرستان و حرایم آب با در نظر گرفتن حفظ محيط زيست مطالبی مطرح گردید.

مهندس گودرزی معاون شهردار طالقان در جلسه شورای اداری با بیان این مطلب که مشکلات مدیریتی در شهرستان بر نگرش گردشگران در استفاده از موهبتهای طبیعی مانند رودخانه و سد تاثیر گذار بوده است گفت: در گذشته مردم زندگي مسالمت آميزي در كنار رودخانه با حفظ محيط زيست داشتند اما با تصميمات نادرست مديريتي اين تعامل در خطر مي باشد.

معاون شهردار طالقان اظهار داشت : منطقه کوهستانی طالقان از فضای توسعه چندانی برخوردار نیست لذا ضروریست در این راستا فکری اندیشیده شود تا با در نظر گرفتن مناظر زیست محیطی ، مردم دچار محدودیتهای فراوان نشوند و ما امیدوایم حرایم کمتر شوند، وی افزود: یکی از مشکلات حوزه شهری موضوع بستر و حرایم در ورودی شهر طالقان است که مشکلات عدیده ای در خصوص صدور مجوز گاز در این منطقه بوجود آورده است.

مهندس گودرزی با تشکر و قدردانی از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص پی گیری طرح حوزه آبریز شهرستان اظهار کرد : از رویکرد حضرتعالی در حل مشکلات شهرستان سپاسگزاریم و امیدواریم با توجه به توانمندی جنابعالی شاهد رفع مشکلات شهرستان باشیم.