به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه اعضای حاضر در خصوص نحوه عملکرد ادارات در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا پرداخته و به بررسی  اقدامات صورت گرفته قبلی و تدابیر لازم نسبت به  اقدامات در دست اقدام به بحث و تبادل نظر  پرداختند. در ادامه این جلسه […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه اعضای حاضر در خصوص نحوه عملکرد ادارات در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا پرداخته و به بررسی  اقدامات صورت گرفته قبلی و تدابیر لازم نسبت به  اقدامات در دست اقدام به بحث و تبادل نظر  پرداختند.

در ادامه این جلسه مهندس گودرزی معاونت خدمات شهر  در خصوص اقدامات شهرداری نسبت به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهرداری طالقان آمادگی کامل در افزایش اطلاع رسانی ها، نصب بنر و تبلیغات محیطی، تقویت و حمایت همه جانبه در اجرای این طرح داشته و جهت اجرای مدیریت بیماری کرونا در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نهایت سعی و تلاش خود را مبذول خواهد داشت.

وی با اشاره به تداوم عملیات گندزدایی معابر سطح شهر ابراز داشت : کلیه اماکن و معابر پرتردد شهر همانند گذشته بصورت همه روزه در حال گندزدایی و ضد عفونی  است.