به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه در خصوص ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و ترکیب کمیته های ستاد تبادل نظر شد و احکام روسای کمیته های ده گانه توسط فرماندار صادر گردید. همچنین نحوه اسکان، آمادگی مرکز بهداشتی و درمانی، اورژانس هوایی، زیبا‌سازی سطح معابرشهر و روستا، نظارت بر واحدهای تجاری […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه در خصوص ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و ترکیب کمیته های ستاد تبادل نظر شد و احکام روسای کمیته های ده گانه توسط فرماندار صادر گردید.

همچنین نحوه اسکان، آمادگی مرکز بهداشتی و درمانی، اورژانس هوایی، زیبا‌سازی سطح معابرشهر و روستا، نظارت بر واحدهای تجاری و خدماتی، امنیت مراکز شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی تصمیماتی اتخاذ گردید.

مهندس علی قاسم پور شهردار طالقان، در این جلسه از آمادگی شهر برای میزبانی میهمانان نوروزی خبر داد و بیان کرد: آسفالت معابر و لکه گیری خیابانها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و علاوه بر آن فضا سازی شهری، پاکسازی شهر و محله ها از زباله های رها شده و آماده‌سازی نمازخانه‌ها، سرویس های بهداشتی بین‌راهی جزو برنامه های ما می‌باشد.