به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، جلسه کمیته حفاری شهرستان طالقان با حضور مهندس جهانی فرماندار، مهندس قاسمپور شهردار و سایر مدیران ادارات ذیربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه پیرامون حفاریهای ادارات شهرستان خصوصا شرکت گاز بحث و تبادل نظر شد و اعضای حاضر نسبت به روند اجرایی گازرسانی روستاهای طالقان، […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، جلسه کمیته حفاری شهرستان طالقان با حضور مهندس جهانی فرماندار، مهندس قاسمپور شهردار و سایر مدیران ادارات ذیربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه پیرامون حفاریهای ادارات شهرستان خصوصا شرکت گاز بحث و تبادل نظر شد و اعضای حاضر نسبت به روند اجرایی گازرسانی روستاهای طالقان، لزوم توجه به نکات فنی و ایمنی نوار حفاریها تاکید کردند.

شهردار طالقان در جلسه کمیته حفاری با اشاره به تعاملات شهرداری با کلیه ادارات خدمات رسان جهت حفاری در معابر و خیابانها اظهار داشت: با توجه به هزینه های سنگین آسفالت از ادارات محترم خصوصا شرکت گاز خواهشمندم قبل از اقدام به حفاری با شهرداری هماهنگی لازم را داشته باشند و نقاط مورد نظر جهت حفاری را مشخص نمایند.

مهندس قاسمپور اضافه کرد: طبق قانون شهرداری ها معابر و نقاطی که آسفالت می شوند تا چهار سال هیچ سازمان و اداره ای حق حفاری در آن را ندارد و در صورت حفاری هزینه کل روکش بر عهده اداره مربوطه است لذا توقع ما اینست در صورت حفاری، ادارات محترم پیمانکاران را که هزینه فعالیت انجام شده را دریافت می کنند طبق ضوابط و تعهدات، مجاب به پر کردن نوار حفاری با رعایت نکات فنی نمایند تا هزینه های آسفالت دوچندان نشود و این  بار سنگین بر دوش شهرداری قرار نگیرد.