مردم مؤمن و انقلابي و  ولايتمدار شهر طالقان نيز مانند سال های گذشته و همگام و دوشادوش ملت عظيم الشأن و بصير ايران اسلامي، در راهپيمايي باشكوه يوم الله 22 بهمن ،چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامي، شركت كرده و با حضور پرشور و با صلابت خود، حماسه اي بزرگ و ماندگار آفريدند. به همین […]

مردم مؤمن و انقلابي و  ولايتمدار شهر طالقان نيز مانند سال های گذشته و همگام و دوشادوش ملت عظيم الشأن و بصير ايران اسلامي، در راهپيمايي باشكوه يوم الله 22 بهمن ،چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامي، شركت كرده و با حضور پرشور و با صلابت خود، حماسه اي بزرگ و ماندگار آفريدند.

به همین مناسبت مهندس قاسمپور شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر  با صدور پيامي از حضور چشمگير آحاد مردم مؤمن، انقلابي و ولايتمدار شهرستان در راهپيمايي حماسي يوم الله ۲۲ بهمن قدردانی كردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

شما مردم شجاع و غيور شهر طالقان همانند سال‌هاي گذشته پرشورترو دشمن‌شكن در اين گردهمايي بزرگ انقلاب شركت و با آرمان‌هاي امام راحل عظيم‌الشان ، مقام معظم رهبری و شهداي انقلاب اسلامي تجديد بيعت نموده و جلوه‌هاي بي‌نظيري از شكوه و اقتدار ملي را ترسيم نموديد.

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بوده و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

با آرزوي عظمت و سربلندي روزافزون براي ايران اسلامي، از حضور حماسي تك تك شما مردم فهيم و موقعيت شناس شهرستان طالقان در راهپيمايي 22 بهمن تقدير و تشكر مي نمايیم.