‍ ????جلسه شورای اداری شهرستان با حضور کلیه مسئولان در فرمانداری طالقان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان: حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی امام جمعه محترم طالقان با اشاره به اهمیت روز قدس و همچنین بزرگداشت مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره ) گفت : امسال […]

‍ ????جلسه شورای اداری شهرستان با حضور کلیه مسئولان در فرمانداری طالقان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان: حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی امام جمعه محترم طالقان با اشاره به اهمیت روز قدس و همچنین بزرگداشت مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره ) گفت : امسال اهمیت راهپیمایی روز قدس به دلیل انتقال سفارت آمریکا از اسرائیل به بیت المقدس دو چندان شده است و یاد آور شد زمان راهپیمایی و تجمع و حرکت مردم تا مصلا و سخنرانیها و خطبه های نماز جمعه ،جهت رفاه حال روزه داران نباید طولانی گردد.

 در این جلسه مهندس علی قاسم پور شهردار طالقان تاکید نمود : ما مجموعه شهرداری را با هفت و نیم میلیارد بدهی بدست گرفتیم و با وجود مشکلات عدیده هیچ وقت به دنبال شهر فروشی نبودیم ، نیستیم و نخواهیم بود . شهردار طالقان اضافه کرد : ما در مدیریت شهری و در تسریع و پی گیری طرح تفصیلی به همراه شورای اسلامی دوره پنجم یک شعار داریم : هر خانواده طالقانی حداقل یک خانه را بتواند برای خود بسازد چه در بحث محدوده و چه در بحث کاربری ها .

 در ادامه مسئولان ادارات میراث فرهنگی و صنایع دستی ، اداره گاز و امور آب شهرستان گزارش عملکرد یکساله خود را به صورت مصور به اطلاع حاضرین رساندند .

آقای دکتر حدادیان ریاست میراث فرهنگی بیان داشت : در طالقان 120 اثر تاریخی و فرهنگی وجود دارد که بخشی از آن شامل 26 امامزاده به همراه قدمگاه و مکانهای زیارتی ، 32 تپه باستانی و 5 غار وجود دارد . وی افزود : با افتتاح مجتمع نگین آسمان در روستای کش به تعداد 150 شغل ایجاد خواهد شد همچنین با افتتاح مجتمع گدوک ، یاس زیدشت ، آسمان سو و .. بیش از 800 فرصت شغلی ایجاد می شود . حدادیان به تاسیس کمپینگ ها و اقدامات دیگر انجام شده و تلاش در جهت رفع موانع و مشکلات موجود اشاره کرد .

 آقای رجبی ریاست اداره گاز شهرستان با بیان اینکه تا کنون بیش از 2750 علمک نصب گردیده گفت : لوله گذاری گاز در روستاهای بزج ، نویزک،کرود،سگرانچان و … حدود 40کیلومتر در دست اقدام و در منطقه پائین طالقان در محدوده روستای پرگه در مرحله نقشه برداری و همچنین در روستاهای بخش بالا طالقان در محدوده جوستان و منگلان گاز رسانی در دست اقدام میباشد .

آخرین گزارش عملکرد مربوط به آقای دراوی ریاست امور آب شهرستان بود که دراین راستا و خصوصا کاهش حرایم آب در شهرستان مطالبی را عنوان نمود .

 در پایان مهندس صادقلو فرماندار طالقان با جمع بندی موارد عنوان شده و پی گیری مصوبات جلسه قبلی نکات مهمی را مطرح نمود و گفت : نظم و انضباط باید سرلوحه کار مدیران و پرسنل زیر مجموعه آنان باشد و مدیران محترم ضروریست اختلافات اداری و موانع کاری را تا حد امکان به نفع و صلاح مردم کنار بگذارند .
صادقلو ادامه داد : مردم اعمال ما را رصد می کنند و باید مراقب رفتارمان باشیم .

فرماندار طالقان بر مشارکت در مراسم روز قدس و مراسم گرامیداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب تاکید نمود و در خصوص اعتبارات استانی شهرستانها یاد آور شد : اعتبارات شهرستانی طالقان با عدد منفی چهار کمترین اعتبار را در سطح استان داراست و باید در مورد هزینه ها و برنامه ریزی هایمان دقت بیشتری را معطوف داریم .