به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه شهردار طالقان ضمن تشکر از اقدامات اداره گاز ابراز داشت: در خصوص حفاری لوله گاز از شرکت گاز درخواست داریم مسیر های میدان فلاحی تا جلال و میدان جلال تا پردسر در اولویت کاری قرار گیرند. مهندس قاسمپور اضافه کرد: خاک حفاری شده کیفیت لازم جهت […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه شهردار طالقان ضمن تشکر از اقدامات اداره گاز ابراز داشت: در خصوص حفاری لوله گاز از شرکت گاز درخواست داریم مسیر های میدان فلاحی تا جلال و میدان جلال تا پردسر در اولویت کاری قرار گیرند.

مهندس قاسمپور اضافه کرد: خاک حفاری شده کیفیت لازم جهت پر کردن نوار حفاری را ندارد و ضروریست با رعایت نکات فنی، پیمانکاران محترم از این خاک استفاده نکنند.

مهندس قاسمپور در قسمتی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: پیرو دستور دکتر درویش پور معاون محترم  امور عمرانی استانداری البرز مبنی بر خاکبرداری مسیر رانشی جلوی پمپ بنزین و آمادگی شهرداری جهت آغاز این عملیات از اداره گاز شهرستان، جهت جابجایی لوله گاز در این مسیر خواستار اولویت قرار دادن آن داشته تا هماهنگی های لازم در این خصوص بعمل آید.

در پایان مهندس قاسمپور خواستار جابجایی تیرهای برق واقع در سطح شهر که مزاحمتهایی جهت تردد شهروندان بوجود آورده است شد و بیان کرد: جهت رفع این مزاحمتها و جلب حداقل رضایتمندی شهروندان، از اداره محترم برق خواهشمندیم در این خصوص همکاریهای لازم را با شهرداری مبذول دارند.