به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: یوم الله ۹ دی  آغاز یک روز سرنوشت ساز و مهم که بصیرت، همراهی و تعهد مردم به ولایت را در مقابل دشمنان داخلی وخارجی نشان می دهد  برگ زرین دیگری را بر تارک تاریخ پرافتخارانقلاب اسلامی ثبت خواهد نمود. شاخصه نظام […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

یوم الله ۹ دی  آغاز یک روز سرنوشت ساز و مهم که بصیرت، همراهی و تعهد مردم به ولایت را در مقابل دشمنان داخلی وخارجی نشان می دهد  برگ زرین دیگری را بر تارک تاریخ پرافتخارانقلاب اسلامی ثبت خواهد نمود.

شاخصه نظام و انقلاب اسلامی، پشتوانه مردمی آن است و انقلاب و جمهوری اسلامی با مردم، پایدار و تداوم خواهد داشت.

یوم الله ۹ دی ۱۴۰۰ که بنام ” تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه” نامگذاری شده  است حکایت از پایبندی و تعهد به ارزش های انقلاب اسلامی و آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) دارد و این روز بزرگ روز میثاق مجدد امت اسلامی با رهبری شجاع و انقلابی است که با زعامت حکیمانه خود همواره راهنما و پشتیبان ملت بزرگ ایران در مواجهه  با دسیسه های استکبار جهانی بوده و هست، برماست که با هوشیاری و تلاش متعهدانه در هر عرصه و جایگاهی که قرار داریم  پایبندی خود را به این نظام مقدس نشان دهیم.

امسال حماسه ۹ دی را همراه با مردم و در کنار مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان طالقان گرامی داشته و در مراسم ۹ دی در مسجد جامع شهر طالقان حضور بهم می رسانیم.