به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان دکتر لطفی شهردار  ضمن تبریک پیشاپیش نیمه شعبان و سال نودر خصوص جشن شب چهارشنبه سوری اظهار داشت: ? شهرداری طالقان، خود را براي شبي شاد اما #بي_خطر آماده مي سازدکه قطعا با رعايت نکاتي ساده می توان آنرا به شبي  بياد ماندني و مفرح […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان دکتر لطفی شهردار  ضمن تبریک پیشاپیش نیمه شعبان و سال نودر خصوص جشن شب چهارشنبه سوری اظهار داشت:

? شهرداری طالقان، خود را براي شبي شاد اما #بي_خطر آماده مي سازدکه قطعا با رعايت نکاتي ساده می توان آنرا به شبي  بياد ماندني و مفرح مبدل ساخت .

? شهردار طالقان اضافه کرد: ارتقاء  #فرهنگ_ايمني با رعایت هنجارهای اجتماعی در نهایه موجب فراهم شدن اوقات فراغت سالم و شادخواهد شد.

? وی با اشاره به اين‌که در عمليات ويژه شب چهارشنبه سوري نیروی‌های عملیاتی واحد آتش نشانی همراه با تجهیزات کامل درنقاط مختلف  شهر مستقر شده و آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهند بود افزود: در این راستا تمهیدات لازم برای چهارشنبه‌سوری پیش‌بینی شده لذا  براي پيشگيري از حوادث احتمالی مربوط به این شب از والدين محترم خواهشمندیم در آخرین چهارشنبه سال فرزندانشان را با خطر تنها نگذارند و با مراقبت بيشتر از کودکان و نوجوانان، آن‌ها را از انجام کارهاي خطرساز و استفاده از مواد محترقه خطرناک برحذر کنند.