به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، مهندس قاسم پور شهردار طالقان در حاشیه بازدید از معابر سطح شهر و روند جمع آوری زباله و نخاله ها با بیان این مطلب که پاکیزگی و زیبایی شهر و تندرستی ساکنین شهرمان را با ریختن نخاله و زباله در سطح خیابانها و کوچه ها به خطر نیندازیم گفت: […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، مهندس قاسم پور شهردار طالقان در حاشیه بازدید از معابر سطح شهر و روند جمع آوری زباله و نخاله ها با بیان این مطلب که پاکیزگی و زیبایی شهر و تندرستی ساکنین شهرمان را با ریختن نخاله و زباله در سطح خیابانها و کوچه ها به خطر نیندازیم گفت: با نزدیک شدن به فصل بهار و شروع خانه تکانی و جمع آوری و پاکسازی نخاله ها ، ممکن است برخی از شهروندان عزیز نخاله ها را در معابر یا گوشه خیابانها تخلیه نمایند.

لذا از شهروندان گرانقدر و فهیم طالقانی خواهشمندیم با پرهیز از ریختن زباله ها و نخاله های منازل خود در سطح خیابانها و حاشیه رودخانه ها شهرداری را در پاکیزه نگه داشتن محیط زیست شهرمان یاری و مساعدت نمایند.

شهردار طالقان اضافه نمود:  اکیپ نظارت بر جمع آوری زباله ها و نخاله‌های ساختمانی  همه روزه در حال گشت درسطح  شهر هستند تا با راهنمایی های لازم و استفاده از مشارکت مردمی شهر زیبایمان را از آلودگی و نازیبایی مصون بداریم.

شهردار طالقان ادامه داد: از شهروندان محترم طالقان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه نخاله و زباله در معبر و سطح شهر، محل مورد نظر را به اطلاع مامورین شهرداری برسانند.

شهردار طالقان در پایان اظهار داشت: شهرداری جهت حفظ سلامت شهروندان، جلوگیری از آسیب رسانی به محیط زیست و فراهم نمودن فضایی زیبا و دلنشین نهایت سعی و تلاش خود را خواهد داشت و در این راستا از کلیه توانایها و امکانات خود استفاده مینماید.