به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با توجه به آغاز فصل بارش و پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی، مهندس قاسمپور شهردار طالقان اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل پاییز و احتمال آغاز بارندگیها پاکسازی و لایروبی معابر و جویهای سطح شهر در دستور کار این شهرداری قرار گرفت. شهردار طالقان […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با توجه به آغاز فصل بارش و پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی، مهندس قاسمپور شهردار طالقان اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل پاییز و احتمال آغاز بارندگیها پاکسازی و لایروبی معابر و جویهای سطح شهر در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

شهردار طالقان افزود: به منظور پاکسازی سازی معابر و حفظ و نظافت محیط شهری و جلو گیری از آب گرفتگی معابر  اقدامات پیشگیرانه در مرحله اول بصورت  لایروبی و جمع آوری نخاله ها از سطح شهر و سپس عملیات اجرایی لایروبی کانالهای سطح شهر از ضایعات به منظور پیشگیری از مسدود شدن جوی ها در مواقع بارندگی به صورت  مجدانه توسط نیروهای زحمتکش خدمات شهر انجام می پذیرد.

در پایان مهندس قاسمپور از شهروندان محترم خواستار شد حتی الامکان در آغاز فصل پاییز از قرار دادن ضایعات و نخاله های ساختمانی در مسیر دره ها و مسیل های آبگیر خودداری نموده و زباله ها را داخل کانالهای آب و جوبها رها نکنند.