روابط عمومی شهرداری طالقان / گفتگویی صمیمانه با حضورمهندس قاسم پور شهردار طالقان ، محمد رضا طالقانی دارنده ی  8 مدال جهانی کشتی و قهرمان چندین دوره تیم ملی ، مهندس گودرزی معاونت خدمات شهری  وتعدادی از معتمدین شهرستان ، در دفتر شهردار طالقان برگزار شد.  در این دیدار مهندس قاسم پور با بیان برخی […]

روابط عمومی شهرداری طالقان / گفتگویی صمیمانه با حضورمهندس قاسم پور شهردار طالقان ، محمد رضا طالقانی دارنده ی  8 مدال جهانی کشتی و قهرمان چندین دوره تیم ملی ، مهندس گودرزی معاونت خدمات شهری  وتعدادی از معتمدین شهرستان ، در دفتر شهردار طالقان برگزار شد.
 در این دیدار مهندس قاسم پور با بیان برخی از مشکلات موجود در شهر گفت : با وجود اینکه آب سرچشمه حیات  است اما امروز شاهد هستیم بعد از احداث سد نه تنها مشکل مردم طالقان حل نشد  بلکه مضاعف شده است و با حصار کشی اطراف دریاچه تحت عناوین حریم کمی و کیفی ، این نعمت طبیعی و الهی از استفاده عموم خارج شد و عملا ساخت و ساز مردم دچار اشکال گردید .                    

شهردار طالقان با بیان این مطلب که دنیا با سرمایه گذاری خصوصی درست شده است و نه دولتی ، اظهار داشت : طالقان سرزمینی غنی از هر نظر است و مهمترین سرمایه طالقان ، سرمایه انسانی آن است و ما هیچ جای کشور را نمی بینیم و سراغ  نداریم که اینقدر نخبه در دنیا داشته باشد و اینکه چرا تا امروز اینها جذب طالقان نشدند ، چون حرمت آنان حفظ نشده است .
قاسم پور ادامه داد : امروز اولویت ما سرمایه گذاران طالقانی هستند زیرا اینها نه تنها با سرمایه خود ، بلکه با قلب خود وارد این سرزمین می شوند .

وی در پایان اضافه نمود : بزرگترین وظیفه من اینست که تعاملات از بین رفته را درست کنم و ضروریست در این راستا همه ظرفیتها را جمع کنیم