به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم 28 ماه صفر سالروز رحلت سید انبیاء و برترین آفریده خدا محمد مصطفی(ص)، وجود پاک و مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یمن قدوم پُرخیر و برکتش و عترت پاکش آفرید و نور وجودی آنحضرت اول […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

28 ماه صفر سالروز رحلت سید انبیاء و برترین آفریده خدا محمد مصطفی(ص)، وجود پاک و مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یمن قدوم پُرخیر و برکتش و عترت پاکش آفرید و نور وجودی آنحضرت اول مخلوق خداوند در هستی گشت.

پیامبری که خداوند حکیم بارها در قرآن کریم او را ستوده است.

در شب رحلت خاتم انبیا، محمد مصطفی(ص) فرشتگان عرش می گریند. عاشقانش با چشمانی اشک آلود، مرثیه غم می سرایند. ما نیز در شب رحلت آسمانی اش در سوگ می نشینیم. همچنین در عزای شهادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) و هشتمین آفتاب  امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) سوگواریم .

رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام ، حضرت ختمی مرتبت ، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رئوف، ضامن غریبان، امام رضا (ع) را به همه شیعیان جهان بویژه اهالی متدین و مومن شهرستان طالقان تسلیت عرض مینمائیم امیدواریم که مورد لطف آن بزرگواران در دنیا و مورد شفاعتشان در روز قیامت قرار گیریم.

ان شاءالله