به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد. قطعا به فرموده امام راحل خانواده شهدا چراغ این ملتند، خانواده هایی که با وجود تمام سختی ها، مشکلات و […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد. قطعا به فرموده امام راحل خانواده شهدا چراغ این ملتند، خانواده هایی که با وجود تمام سختی ها، مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند. امروز امنیت و آزادی ایران اسلامی، مرهون خون شهدا و جان برکفان ایران اسلامی عزیز است.

افتخارآفرینی شهدا و استمرار این راه شکوهمند و پررهرو در امتداد حیات پربرکت و عزت آفرین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هرچیز مدیون منویات رهبر معظم انقلاب و صبوری و ایستادگی خانواده های شهدا است؛ همان عزیزان معزز و گرانقدری که با دل‌های صابر خود، همواره استوار و ثابت قدم، صبر و شکیبایی ورزیدند و با عشق و امید در پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

شهدای والامقام در این روزها که کشور  درگیر بیماری کروناست، بهترین و والاترین الگو برای ایثار و فداکاری و مشارکت در کار جمعی هستند تا به فضل الهی در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج)؛ هرچه زودتر با اتحاد و هم افزایی همه آحاد جامعه و تلاش ها و مجاهدت های سربازان خط مقدم مبارزه با این ویروس و همه مجاهدان این عرصه، شاهد رفع بیماری کرونا از سراسر نقاط کشور و استان البرز باشیم.

۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های الهی امام شهیدان را گرامی داشته و ضمن عرض خداقوت به خادمین شهدا و آرزوی توفیقات روزافزون، با ارج نهادن به جایگاه والای شهیدان سرتعظیم فرود می‌آوریم. امید است با تاسی از این الگو‌های بی بدیل، ادامه دهنده راه سعادت بخش آنان باشیم.