به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله 9 دی حکایت از پایبندی و تعهد به ارزش های انقلاب اسلامی و آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) دارد و این روز بزرگ روز میثاق مجدد امت اسلامی با رهبری شجاع و انقلابی است که با […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله 9 دی حکایت از پایبندی و تعهد به ارزش های انقلاب اسلامی و آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) دارد و این روز بزرگ روز میثاق مجدد امت اسلامی با رهبری شجاع و انقلابی است که با زعامت حکیمانه خود همواره راهنما و پشتیبان ملت بزرگ ایران در مواجهه  با استکبار  جهانی بوده و هست، برماست که با هوشیاری و کار جهادی در هر عرصه و جایگاهی که قرار داریم تعهد و پایبندی خود را به این نظام مقدس نشان دهیم.

یوم الله 9 دی  آغاز یک روز سرنوشت ساز و مهم که بصیرت و همراهی و تعهد مردم به ولایت را در مقابل  دشمنان داخلی و خارجی نشان داد برگ زرین دیگری را بر تارک تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت کرد.

شاخصه نظام و انقلاب اسلامی، پشتوانه مردمی آن است و انقلاب و جمهوری اسلامی با مردم ، پایدار و تداوم خواهد داشت.

مردم به خوبی در روز 9 دی نشان می دهند برای دفاع از انقلاب و اسلام، وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستند و خط قرمز آنها، اصل ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی است.

در پایان این پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اعلان داشتند:  امسال نیز همانند سالهای گذشته همراه و در کنار مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان طالقان حماسه ۹ دی را گرامی میداریم .