به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم (انا اعطیناک الکوثر) «بیستم جمادی‌الثانی» سالروز ولادت باسعادت اسوه طهارت، آموزگار شهادت، تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها» یادآور جایگاه رفیع و والای زن در فرهنگ اسلامی است . حضرت زهرا (س) والاترین بانوی جهان […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا اعطیناک الکوثر) «بیستم جمادی‌الثانی» سالروز ولادت باسعادت اسوه طهارت، آموزگار شهادت، تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها» یادآور جایگاه رفیع و والای زن در فرهنگ اسلامی است .

حضرت زهرا (س) والاترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد و تعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب زنان است ،بانوان این مرز و بوم که در مکتب آن حضرت پرورش یافته اند بلند پروازان قله های رفیع ایمان و معرفت اند و زیباترین شکوفه های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشاندند .

بدینوسیله میلاد مسعود و فرخنده حضرت زهرای مرضیه(س) و تولد با سعادت سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) و روز خجسته زن و مادر را به همه زنان و مادران کشور عزیزمان، خاصه مادران و زنان شهرستان طالقان  تبریک و تهنیت عرض می نماییم.