دکتر لطفی شهردار، سرکار خانم مقیمی رئیس واعضای شورای اسلامی شهر طالقان به مناسبت فرارسیدن خجسته میلاد حضرت فاطمه(س) و ثلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) و همچنین گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی بدین شرح صادر کردند

باسمه تعالی
(انا اعطیناک الکوثر)

سالروز ولادت باسعادت اسوه طهارت، آموزگار شهادت، تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها» یادآور جایگاه رفیع و والای زن در فرهنگ اسلامی است.

حضرت زهرا(س) والاترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار بوده و با تعالیمش و در مکتب آن حضرت بزرگانی چون حضرت امام خمینی(ره) و سردار حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته اند بلند پروازان قله های رفیع ایمان و معرفت و جهادگران در راه راستی و درستی .

فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت زهرای مرضیه(س) که به روز زن و مادر نامگذاری گردید و تولد با سعادت سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) را به همه زنان و مادران کشور عزیزمان، خاصه مادران و زنان شهرستان طالقان تبریک عرض نموده و تقارن این روز بزرگ با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی میداریم .

شهادت هنر مردان خداست، آنانی که چون حاج قاسم سلیمانی اسطوره بوده وهستند و هرگز از یادها نمی‌روند چرا که در راستای تعالی دین مبین اسلام و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) و آرمانهای حضرت امام خمینی مجاهدانه وشجاعانه به میدان آمدند و تا پای جان ایستادند.