روابط عمومی شهرداری طالقان / در آغاز این جلسه جناب  آقای سید حسن  میرحسینی ریاست محترم شورای اسلامی دوره پنجم که مدیریت این جلسه را بر عهده داشت ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء حاضر در این نشست گفت : شهرداری طالقان ناخواسته گرفتار مسائلی شده و در حالت ویژه ای قرار دارد و من […]

روابط عمومی شهرداری طالقان / در آغاز این جلسه جناب  آقای سید حسن  میرحسینی ریاست محترم شورای اسلامی دوره پنجم که مدیریت این جلسه را بر عهده داشت ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء حاضر در این نشست گفت : شهرداری طالقان ناخواسته گرفتار مسائلی شده و در حالت ویژه ای قرار دارد و من از پرسنل محترم و زحمتکش خواهشمندم با همکاری و تلاش خود نگذارند در کار شهری خللی ایجاد شود  . میر حسینی عنوان نمود : فعلا اولویت اول ما پرداخت حق و حقوق معوقه پرسنل است و تلاش میکنیم اقدام مناسب انجام گیرد و در عین حال هیچگاه اولویت های شهرمان را فراموش نمی کنیم .

در ادامه دکتر نادر صادقیان عضو شورای اسلامی دوره پنجم در سخنان خود بیان داشت : من باب رئوس فکری شورای پنجم ، باید فرایند گفتگو باشد تا ببینیم چه تمایزاتی با دوره های قبل داریم . وی گفت : شورای پنجم  معتقد به این پنج اصل است و این اصول  باید سرلوحه باشد 1- حاکمیت قانون 2- مشارکت مردم 3- شفافیت ، که تضمین کننده عدم انحراف است وهمه باید بدانند درون مدیریت  شهری چه می گذرد 4- پاسخگو بودن ، ما موظفیم درتمام این مراحل به همه پرسشهای شهروندان و پرسنل پاسخگو باشیم  5-عدالت ،  در همه سطوح و مراحل مدیریت شهری رعایت عدالت الزامیست .

سر کار خانم حمیرا مقیمی و آقای مهندس حامد صادقیان  از اعضائ دیگر شورا هر یک بر قانون مداری و شفافیت شورای دوره پنجم تاکید نموده و خواستار همکاری لازم  با مهندس اسدیان شدند. 

مهندس شعیب الله  فرامرزی از منتخبین دیگر شورای اسلامی شهر خطاب به پرسنل شهرداری و شهروندان گفت : چیزی را که  می خواهم این است : ((چنان عمل کنیم که بعد از چهار سال پرسنل و شهروندان از ما روی گردان نباشند .))

در این گفتگوی صمیمانه تعدادی از پرسنل شهرداری به مطرح کردن خواسته های خود پرداختند ، مهندس سجاد سلیمانی مسئول واحد عمران و روابط عمومی شهرداری ضمن تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری گفت:افرادی که به دنبال اتاق شیشه ای هستند و در نظام درآمد هزینه ای شهرداری به دنبال شفافیت هستند ،نیاز مبرم جامعه شهری را پیگیری می کنند و این امر مستلزم همکاری و همدلی کلیه پرسنل محترم  شهرداری می باشد.

 در پایان مهندس ایرج اسدیان سرپرست شهرداری ضمن تشکر از اعضاء شورای اسلامی شهر جهت انتخاب خود به این سمت   گفت : قبول کردن این مسئولیت در فضای غبارآلود شهرداری خیلی سخت بود و من با چالش های این مسئولیت کاملاً آگاه هستم و خوشبختانه با سابقه کاری 21 ساله با ضوابط کاملا آشنا بوده و با وجود قانون مداری به مشارکت مردم اهمیت زیادی میدهم . سرپرست شهرداری اضافه کرد : حداقل انتظار ما از پرسنل و اعضا ء محترم این است که اگر کاری هم انجام میشود با روی خوش انجام شود و ارباب رجوع  که ولی نعمت ما هستند  حتی در صورت انجام نشدن کار چنان با روی باز با آنها برخورد کنیم که با رضایت کامل از شهرداری بروند ، مهندس اسدیان با تاکید مجدد به شفافیت در کارها گفت : بنده از مشکلات مالی همکاران آگاهم وازدوستان عزیز خواهشمندم با کنار گذاشتن اختلاف نظرها ، با مدیریت شهری تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند . مهندس اسدیان با اشاره به عدالت شهری گفت : به دلیل کوچک بودن فضای شهری کاملا زیر ذره بین هستیم و رعایت عدالت شهری و جوانب گسترده آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است .