به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی السَّلامُ عَلَیْکَ یا زَیْنَ الْعابِدِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا زَیْنَ الْمُتَهَجّـِدِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اِمامَ الْمُتَّقِینَ.امام زین العابدین علیه السلام در زندگی پرفراز و نشیب خودکه حاضر و ناظر بر وقایع فجیع و ظالمانه کربلا بودو سپس در جمع اسرای دشت […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

السَّلامُ عَلَیْکَ یا زَیْنَ الْعابِدِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا زَیْنَ الْمُتَهَجّـِدِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اِمامَ الْمُتَّقِینَ.
امام زین العابدین علیه السلام در زندگی پرفراز و نشیب خودکه حاضر و ناظر بر وقایع فجیع و ظالمانه کربلا بودو سپس در جمع اسرای دشت کربلا حضور داشت.

امام سجاد(ع) احیاگر نهضت حسینی(ع) و زنده کننده فرهنگ عاشورا بود و نقش کلیدی و راهنماگرانه آن حضرت در آن برهه زمانی بسیار تاثیرگذار و راه گشابود.

شهادت شاهد کربلا، بزرگ مرد مناجات، امام عابدان و عارفان، راوی حکایت عشق در نینوا، ‌داغدار لاله­ های کربلا، امام کاروان اسراء آقا علی بن الحسین حضرت زین العابدین(ع) را به عموم شیعیان تسلیت عرض نموده  و از خداوند متعال طلب بهره مندی از سیره گرانبهای این امام معصوم و استفاده از ادعیه و مناجاتهای ارزشمند صحیفه سجادیه رامسئلت داریم.