به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س) یا بنت رسول الله(ص) فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه(س) است. روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت و […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س) یا بنت رسول الله(ص)

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه(س) است. روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت و پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.

حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر اکرم(ص) علیرغم حیات کوتاه، الگوی خوبی برای مسلمانان جهان وبلکه تمام بشریت هستند این شخصیت برجسته، ام الحسنین حضرت فاطمه(س) که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی(ص) «ام ابیها» لقب گرفتند، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون می باشند که می توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود.

سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بی بی دو عالم، پاره تن پیامبر(ص)، بانوی آب و آیینه دستگیر شیعیان در روز رستاخیز و اسوه زنان عالم را به رهروان راستینش و مردم ولایتمدار شهرستان طالقان تسلیت و تعزیت عرض نموده، توفیق همگان را در بهره گیری از زندگی سراسر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزندان بزرگوارش از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.