به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسمه تعالی نام حضرت فاطمه(س) در تارک تاریخ اسلام، همواره بعنوان قهرمانی بزرگ و منبع الهام آزادی، حق خواهی، عدالت طلبی و مظهر تمام زیباییها، همیشه درخشان و پر فروغ بوده است. حضرت فاطمه ای که در شأن وی « انا اعطیناک […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

نام حضرت فاطمه(س) در تارک تاریخ اسلام، همواره بعنوان قهرمانی بزرگ و منبع الهام آزادی، حق خواهی، عدالت طلبی و مظهر تمام زیباییها، همیشه درخشان و پر فروغ بوده است.

حضرت فاطمه ای که در شأن وی « انا اعطیناک الکوثر، فصل لربک و انحر. ان شانئک هوالابتر.» نازل می شود تا همه جهانیان بدانند، فاطمه (س) وارث همه مفاخر و ارزشهایی است که نه از جنس ثروت و دارایی که از جنس “وحی” است، آفریده ایمان، جهاد، اندیشه و انسانیت و بافت زیبائی از همه ارزشهای متعالی روح انسانی که با آمدنش “انقلابی” در عمق وجدان زمان پدید می آید.

فاطمیه روزهای حزنی است که هر ساله در مصیبت بانوی دو عالم، در کام و جان تاریخ غم و تلخی فراق ریخته می شود تا یادآور شود با استقامت و پایداری مسئولیت خطیر دفاع از حقانیت، ولایت و همه ارزشهای متعالی اسلام را باید تا پای جان بر دوش کشید.

اینجانبان فرارسیدن سالروز شهادت پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله) و عموم شیعیان تسلیت عرض می نمایم و امیدواریم در این ایام  خداوند منان توفیق تفکر و تعمق در سیره زندگانی بزرگان دین مبین اسلام را به ما عطا فرماید تا بتوانیم در زمره پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام قرار گیریم.