به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان/ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان در پیامی در گذشت شهادت گونه کارکنان نفتکش سانچی ایران را تسلیت گفته و خود را در این غم بزرگ شریک دانستند. در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحيم ‎   انّالله و انّاالیه راجعون در دامان دریا آرام گرفتند، دریادلانی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان/ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان در پیامی در گذشت شهادت گونه کارکنان نفتکش سانچی ایران را تسلیت گفته و خود را در این غم بزرگ شریک دانستند. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم ‎  

انّالله و انّاالیه راجعون

در دامان دریا آرام گرفتند، دریادلانی از جنس خدمت و ایثار و عشق.

آنها که جانشان را در کف دست گرفته بودند و دل به دریای بیکران و متلاطم زدند و در راه انجام وظیفه و خدمت به کشورِ خود جان باخته‌اند.

این ضایعه دردناک غم سنگینی بر قلب‌هاست که تحمل آن به همراهی و بردباری یک ملت نیاز دارد.

چه سخت است این داغ عظیم و «حادثه‌ی تلخ و دلخراش» بر جان و دل «خانواده‌های عزادار و بازماندگان غم از دست دادن این عزیزان زحمتکش و بی‌ادعا در کنار رنج و اضطراب و پریشانی چند روزه خانواده‌ها و وابستگانشان، تصویری تلخ و جانکاه را برای ملت بردبارمان رقم زد که تنها بشارت خداوند متعال به صابران می‌تواند رنج آن را کاهش دهد

رجاء واثق داریم که روان پاک این دریادلان سبکبال، بر خوان بی منتهای رحمت و دریای بیکران نعمت اخروی پرودگار میهمان است و آرامش ابدی نثار روح بلند و افتخار آفرینشان تا ابد بر قله های سربلندی و افتخار ایران زمین جاودانه خواهد بود.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرطالقان ضمن ابراز تألم و تأسف فراوان به مناسبت درگذشت شهادت گونه پرسنل و خدمه نفت کش سانچی این ضایعه دردناک را به ملت شریف ایران، خانواده ها و بازماندگان داغدار این حادثه تسلیت عرض نموده و از ایزد یکتا برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

روحشان شاد و یاد و خاطره شان گرامی