به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز و سرپرست جمعیت هلال احمر طالقان با شهردار طالقان دیدار نمودند. مهندس قاسم پور شهردار طالقان با قدردانی از امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان گفت: ما نیز به سهم خود، از زحمات شبانه روزی اعضای جمعیت […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز و سرپرست جمعیت هلال احمر طالقان با شهردار طالقان دیدار نمودند.

مهندس قاسم پور شهردار طالقان با قدردانی از امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان گفت: ما نیز به سهم خود، از زحمات شبانه روزی اعضای جمعیت هلال احمر که در روزهای سخت و تمام حوادث و بلایای طبیعی یارو یاور مردم هستند تشکر و تقدیر ویژه می نمایم و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون برای این عزیزان جان بر کف خواستارم.

در ادامه جناب آقای کلاته سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان، گزارشی از فعالیت های انجام شده در طالقان ارائه داد و جناب آقای رجبی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز نیز در خصوص اقدامات و خدمات جمعیت هلال احمر مطالبی را عنوان نمود.

در پایان مهندس قاسم پور شهردار طالقان به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر در آمد.