به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، زنگ انقلاب به مناسبت آغاز ایام الله دهه ی فجر و ورود امام خمینی(ره) به میهن با حضور مهندس جهانی فرماندار، مهندس قاسمپور شهردار، مهندس شعیب فرامرزی ریاست شورای اسلامی شهر، مدیریت آموزش و پرورش و سایر مدیران و مسئولان شهرستان و دانش آموزان در مجتمع شبانه روزی سمیه […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، زنگ انقلاب به مناسبت آغاز ایام الله دهه ی فجر و ورود امام خمینی(ره) به میهن با حضور مهندس جهانی فرماندار، مهندس قاسمپور شهردار، مهندس شعیب فرامرزی ریاست شورای اسلامی شهر، مدیریت آموزش و پرورش و سایر مدیران و مسئولان شهرستان و دانش آموزان در مجتمع شبانه روزی سمیه نواخته شد. 

مهندس جهانی فرماندار طالقان در مراسم نواختن زنگ انقلاب اظهار داشتند:برگزاری جشن انقلاب یادمان رشادتها و جانفشانی شهدای گرانقدر می باشد.

فرماندار در ادامه بیان نمود: بودند بزرگانی که با جان و دل برای حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نمودند و این تاریخ پرافتخار را برای ما برجای گذاشتند.

فرماندار در ادامه تصریح کرد: از شما دانش آموزان می خواهم که شعار اصلی انقلاب را همیشه مد نظر داشته باشید؛ شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. چهار رکنی که بسیار اهمیت دارد.

مقام عالی دولت در رابطه با جمهوری اسلامی، نیز خاطرنشان کرد: مردمی که قیام کرده بودند؛ نمی خواستند و نخواستند که برتری بیگانگان و استکبار جهانی را بر خود داشته باشند. لذا جمهوری اسلامی یعنی اینکه مردم در همه حوزه ها و امور مشارکت فعالی داشته باشند.

مهندس جهانی در این مراسم تاکید نمود: مردم فقط برای شرکت کردن در راهپیمایی ها و دیگر مراسمات نبایستی دعوت بشوند و حضور پیدا کنند؛ بلکه بایستی آنان را در همه حوزه ها و امور دخیل بدانیم و بستر و زمینه لازم را فراهم نماییم تا مردم متولی امور باشند و مردم باید در سرنوشت خود و کشورشان مشارکت جدی و فعالی داشته و انشااله شاهد حضور مردم در انتخابات در پیش رو خواهیم بود.

ایشان در پایان بیان داشتند: انتظار می رود با حضور شما دانش آموزان و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان طالقان در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیمانی دوباره را با رهبری و نظام جمهوری اسلامی ببندیم.