به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی هرساله پنجم آذرماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، عمق بینش و آینده نگری امام خمینی (ره) در لزوم بنا نهادن این نهاد مردمی برای حفظ امنیت و ثبات و […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

هرساله پنجم آذرماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، عمق بینش و آینده نگری امام خمینی (ره) در لزوم بنا نهادن این نهاد مردمی برای حفظ امنیت و ثبات و صلابت ایران اسلامی در سالیان پیش روی را تبیین و مشخص تر می نماید.

بی تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج بر همگان روشن بوده و ما نیز به نوبه ی خود در پاسداشت و ترویج این اندیشه و تفکر همواره تلاش خواهیم کرد.

بسیج امروز توانسته است با استفاده از تجربه بی بدیل از خود گذشتگی و ایثارگری در ایام دفاع مقدس و در سایه سار ایمان و عمل به منویات مقام معظم رهبری، با مشارکت در همه زمینه های امنیتی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی نمونه عملی از  تحقق مقاومت، و خدمت خالصانه می باشد.

ضمن گرامیداشت و تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و بسبجیان، از درگاه خداوند متعال عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را مسالت می نماییم.