به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر است.امام خمینی(ره)بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است . مقام معظم رهبری بسیج حاصل بصیرت، دور اندیشی و هوشمندی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر است.امام خمینی(ره)
بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است . مقام معظم رهبری

بسیج حاصل بصیرت، دور اندیشی و هوشمندی رهبر بزرگ و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بوده که در پنجم  آذرماه ۱۳۵۸ تاسیس و عملیاتی شد، اکنون پس از گذشت سالیان متمادی و در طول این سالها نتایج آن به خوبی درک می شود.

سالروز فرمان رهبرفقید انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش ۲۰میلیونی، ریشه درخت پاکی بود که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول سالها سیراب شد و اکنون به درختی تنومند و پرقدرت تبدیل شده است.

بسیج پرورش یافته در مکتب امام راحل با فرهنگ سازی تفکر بسیجی تبیین شده بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مورد عنایت ویژه مقام عظمای ولایت در طول این سالها مدرسه عشق بوده و تبلور ایثار و از خود گذشتگی.

بسیج، نماد اخلاص است و خدمت خالصانه به مردم. بسیج شکوه جهاد است و ظلم ستیزی. پرچم دار ولایت مداری است و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی. رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن و سمبل مقاومت در برابرظلم، و تفکر بسیجی از قداست نیت اوست که جوشان است و بالنده و ساری و جاری در دلهای مشتاق و مومن مردم . خلوص و صفای بسیجیان در دوران دفاع مقدس همچون خورشید می درخشد وتابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی انسانها را مجذوب خود می کرد. بسیج یک فرهنگ ساخته شده و دردوران حماسه ورزم  است وامید مردمان برای فرداهایی بهتربا نهادیه کردن فرهنگ وتفکر بسیجی که دردل آحاد مردم ایران زمین نهفته است .

به یقین بسیج متعلق به همه اقشار مردم وفادار به نظام وانقلاب شکوهمند اسلامی است ومردم عاشق اخلاص،صفا،حماسه آفرینی وایثارگری بسیجیان درس آموز مکتب امام راحل هستند.

تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می بایست در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، فنی در حوزه های مختلف اجتماعی با جلب نظر مردم مداومت داشته و بیش از پیش نهادینه شود.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیان گذار بسیج و بیعتی است با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی).

اینجانبان بعنوان بسیجی کوچک و خادمان مردم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور و بخصوص شهرستان طالقان، سرافرازی و سربلندی این عزیزان را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم  از درگاه ایزد منان خواستاریم .