به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: ‍ بسم الله الرحمن الرحیم نیمه ماه مهمانی خدا فرا رسید وخوان گسترده برکت، با میلاد مظهر جود و کرم رنگ و صفایی دیگر یافت و اولین گل بوستان معطر شیر خدا، علی (ع) و زهرای اطهر (س) قدم به گیتی گذاشت […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه ماه مهمانی خدا فرا رسید وخوان گسترده برکت، با میلاد مظهر جود و کرم رنگ و صفایی دیگر یافت و اولین گل بوستان معطر شیر خدا، علی (ع) و زهرای اطهر (س) قدم به گیتی گذاشت میلاد سراسر رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)  آسمان و زمین  غرقِ سرور و شادمانی است ؛ دلهای عاشق و شیفته اهلبیت (ع) پذیرای میهمان پربرکتی از خاندان پاک رسالت و امامت است .

آنان که عنان مرکب دل را به دست این خاندان سپرده‏ اند، همواره به محرومان لبخند می‏زنند و بر چشم‏های منتظرشان سفره می‏گسترانند . احسان و نیکوکاری، از زیباترین صفات و پرشکوه‏ترین جلوه‏های انسانیت است و این احسان، در اوج ظهور خود و در بالاترین درجه خود، به شکل ایثار ظاهر می‏شود.

حسن بن علی (ع) چشمه ای جوشان و خروشان از خورشید پر ثمر و با برکت ولایت است که در ماهی عزیز و با شکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست .

از درگاه حضرت احدیت با توسل به کریم اهل بیت عصمت وطهارت تمنای بذل عنایت و پذیرش عبادات و طاعات همه بندگان مومن و خداجوی درماه نورانی و پرفضیلت رمضان راداریم و  میلاد اختر تابناک امامت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) را به شیعیان جهان و مردم ولایتمدار طالقان تبریک عرض می نماییم.