به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ مردم شریف و سربلند ایران با زعامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانستند در 12 فروردین سال 1358 دلبستگی و پیوند عمیق خود با جمهوری اسلامی ایران را به اثبات برسانند. روز جمهوری اسلامی ایران در واقع تاییدی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ

مردم شریف و سربلند ایران با زعامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانستند در 12 فروردین سال 1358 دلبستگی و پیوند عمیق خود با جمهوری اسلامی ایران را به اثبات برسانند.

روز جمهوری اسلامی ایران در واقع تاییدی بر تمامی آرمان های زیبای انقلاب و نه ، محکمی به تمامی بدخواهان، حسودان و تنگ نظران بود و ملت در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضا نمود.

روز دوازدهم فروردین نمادی از حرکت تاریخ ساز ملت ایران است که با طی کردن فراز و نشیب های بسیار با سربلندی و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را پشت سر گذاشتند و امسال نیز مردم انقلابی ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری و در راستای آرمان های نظام حرکت خواهند کرد و در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال «تولید ، پشتیبانی ها ،مانع زدایی ها » نام نهادند در همه زمینه ها حماسه‌ ساز خواهند بود و بار دیگر اقتدار، عزت و اراده استوار ملت ایران برای فتح قله‌های سربلندی و پیشرفت را به نمایش خواهند گذاشت.