شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان با صدور پیامی، فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه (روز جمهوری اسلامی ایران) و وفات حضرت خدیجه(س) را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در قسمتی از این پیام آمده است:

بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ
روز جمهوری اسلامی ایران در واقع تاییدی بر تمامی ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی و ‘نه’ محکمی به تمامی بدخواهان بود و ملت بزرگ ایران در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضا نمود .

روز دوازدهم فروردین نمادی از حرکت تاریخ ساز ملت ایران است که با طی کردن فراز و نشیب های بسیار با سربلندی و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را پشت سر گذاشتند و امسال تقارن این روز بزرگ با رحلت جانگداز حضرت خدیجه کبری(س) در ماه ضیافت الهی، مردم انقلابی ایران در راستای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال «مهار تورم و رشد تولید» نام نهادند به یاری خداوند متعال برای فتح قله‌های سربلندی و پیشرفت با عزمی راسخ گامهای استوارتری خواهند برداشت.

ضمن تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) به اهالی روزه دار و مومن شهرستان طالقان، عزت، سربلندی و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستاریم