“بسمه تعالی” مقام معظم رهبری : « وزارت اطلاعات مظلوم است ، اما در اوج مظلومیت اقتدار دارد. در اقتدار وزارت اطلاعات همین بس که هنوز سازمان های بزرگ جاسوسی دنیا در کف عملیات های اطلاعاتی-امنیتی آن مانده اند و انگشت حیرت به دهان گرفته اند». نام گذاری خجسته میلاد امام زمان (عج)به عنوان روز #سربازانگمنامامامزمان در […]

“بسمه تعالی”
 مقام معظم رهبری : « وزارت اطلاعات مظلوم است ، اما در اوج مظلومیت اقتدار دارد. در اقتدار وزارت اطلاعات همین بس که هنوز سازمان های بزرگ جاسوسی دنیا در کف عملیات های اطلاعاتی-امنیتی آن مانده اند و انگشت حیرت به دهان گرفته اند».
 نام گذاری خجسته میلاد امام زمان (عج)به عنوان روز #سربازانگمنامامامزمان در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی #وزارت_اطلاعات در صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.
 ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده امام عصر (عج) و روز #سربازان_گمنام امام زمان (عج ا… تعالی فرجه الشریف) از مجاهدت های صادقانه و خالصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه تقدیر و تشکر نموده و فرج یگانه منجی عالم بشریت و ناجی مستضعفان جهان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.