به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیمواعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا خجسته میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، پیامبر صلح و دوستی و مهربانی و فرا رسیدن هفته وحدت و همچنین تولد امام جعفر صادق(ع) را به همه مسلمانان تبریک و تهنیت […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا

خجسته میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، پیامبر صلح و دوستی و مهربانی و فرا رسیدن هفته وحدت و همچنین تولد امام جعفر صادق(ع) را به همه مسلمانان تبریک و تهنیت عرض مینمائیم.

بی تردید پیامبر رأفت و رحمت، سیره و سلوک، اخلاق و معنویت را در جامعه اسلامی اعتلا بخشید و وحدت و همدلی را بین مسلمین در پرتو چنگ زدن به حبل‌الله، چراغ راه هدایت قرار داد.

نامگذاری هفته وحدت توسط حضرت امام خمینی(ره) حرکتی عظیم و دشمن شکن در راستای اتحاد و یگانگی امت اسلامی و خنثی کننده نقشه‌های شوم استعمار و استکبار جهانی بود که همیشه درصدد تفرقه و نقاق در بین امت اسلامی بوده و هستند.

وظیفه یکایک ماست  با تأسی از سیره پیامبر اکرم(ص)  برای تحقق هرچه بیشتر وحدت مسلمین و تقویت مودت مسلمانان در جامعه  از هیچ تلاشی دریغ نورزیم .

ضمن بزرگداشت میلاد نبی‌اکرم‌(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت امیدواریم اتحاد و همدلی بین مسلمین سرلوحه فکر و عمل همه  شهروندان قرار گیرد.