به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ این روزها میلیونها عاشق و دلداده اهل بیت (ع) در سراسر ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان منطقه و جهان در طریق عشق به ارمان های حضرت سید […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

این روزها میلیونها عاشق و دلداده اهل بیت (ع) در سراسر ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان منطقه و جهان در طریق عشق به ارمان های حضرت سید الشهدا حضوری عظیم وبی بدیل یافته اند. از سامرا،نجف اشرف و کربلای معلی عطر و ولایتمداری،معنویت و ایمان استشمام میشود .این حرکت عظیم مشتاقان آن بزرگوار نوید بخش بیدار ی ،اتحاد و رهایی است. حماسه‌ای وصف ناشدنی و جهادی بیداری بخش وجهانی، حرکتی که در واقع نماد استکبار ستیزی، استعمار ستیزی، آزادی خواهی و ذلت ناپذیری است.

اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست که سال به سال اقتداری افزون تر می یابد.

بدینوسیله اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)،مقام معظم رهبری ومردم ولایت مدار طالقان تسلیت عرض می نماییم.

انشاالله همواره رهرو آن امام بزرگوار در تمامی عرصه های زندگی باشیم.