به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیماَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداًما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ قیام خونین سومین پیشوای شیعیان جهان در پس غبار قرن‌ها هنوز رنگ و بوی تازه دارد. واقعه عاشورا […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداًما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

قیام خونین سومین پیشوای شیعیان جهان در پس غبار قرن‌ها هنوز رنگ و بوی تازه دارد. واقعه عاشورا کامل‌ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل می باشد و نهضت حسینی آنچنان بر قلب ها تأثیر گذاشته که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.

ماه محرم یادآور نهضت خونبار سید و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران باوفایش در محشر کربلا است که در راه دین و عقیده از جان خود گذشتند و فلسفه زندگی همراه با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم، آزادگی و پایمردی در راه حق و تلاش برای احیای احکام دین و اصلاح انحرافات را معنا بخشیدند.

ماه محرم فرصتی مناسب برای شناخت اهداف قیام سیدالشهدا (ع) است. مکتب عاشورا درس آزادیخواهی، حق طلبی و ایستادگی در برابر باطل و شجاعت، دین‌محوری و خدامحوری به همه ما می‌دهد و عبرت گرفتن و اندیشیدن به اهداف قیام اباعبدالله الحسین (ع) باید در همه ابعاد زندگی مورد توجه قرار گیرد.

فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین و یاران باوفایش را به همه عاشقان و شیفتگان آن حضرت بخصوص مردم شهید پرور شهرستان طالقان تسلیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند باریتعالی مسئلت می نماییم.