به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی حادثه تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز در سومین روز شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سالروز شهادت یادگار عاشورا امام سجاد علیه السلام در مراسم باشکوه آغاز هفته دفاع مقدس، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

حادثه تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز در سومین روز شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سالروز شهادت یادگار عاشورا امام سجاد علیه السلام در مراسم باشکوه آغاز هفته دفاع مقدس، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام جمهوری اسلامی ایران را نمایان ساخت . این دشمنان کوردل همواره تلاش می کنند با انجام این گونه حرکات تروریستی در وحدت بین امت اسلامی خلل وارد کنند. ولی باید بدانند به فرموده مقام معظم رهبری اینگونه جنایات که حاکی از خیانت و در عین حال حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است کوچکتر از آن است که در عزم ملت ایران خللی وارد کند.

لذا ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی شهادت تنی چند از هم وطنان عزیزمان را به خانواده معظم شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسالت می نماییم.همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را داریم.