9 دی بعنوان یک روز خاص و مهم که بصیرت و همراهی و تعهد مردم به ولایت را در مقابل  دشمنان داخلی و خارجی نشان داد برگ زرین دیگری را بر تارک تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت کرد. حضور همه آحاد مردم برای مقابله با فتنه و فتنه گران نشان از پایبندی و تعهد […]

9 دی بعنوان یک روز خاص و مهم که بصیرت و همراهی و تعهد مردم به ولایت را در مقابل  دشمنان داخلی و خارجی نشان داد برگ زرین دیگری را بر تارک تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت کرد.

حضور همه آحاد مردم برای مقابله با فتنه و فتنه گران نشان از پایبندی و تعهد به ارزش های انقلاب اسلامی و آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) دارد.

9 دی روز میثاق مجدد امت اسلامی با رهبری شجاع و انقلابی است و با توجه به دشمنی دیرینه استکبار با نظام مقدس اسلامی ، باید مطمئن بود که فتنه و فتنه گری کار اصلی دشمنان است و تنها راه مقابله با آن، هوشیاری و کار جهادی در هر عرصه و جایگاهی که قرار داریم  است.

شاخصه نظام و انقلاب اسلامی، پشتوانه مردمی آن است و انقلاب و جمهوری اسلامی با مردم، پایدار و تداوم خواهد داشت.

مردم به خوبی در روز 9 دی نشان می دهند برای دفاع از انقلاب و اسلام، وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستند و خط قرمز آنها، اصل ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی است.

در قسمتی دیگر از این پیام آمده است: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: “بهترین راه مقابله با تحریم ها خدمت کردن به مردم است”  اگر ما در خدمت رسانی کوتاهی نکنیم و از تلاش جهادی دست نکشیم، مردم با بصیرت ما میدانند در چه زمانی به حمایت از انقلاب و نظام اسلامی به میدان بیایند.

در پایان این پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اعلان داشتند: امسال نیز همانند سال گذشته همراه و در کنار مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان طالقان حماسه ۹ دی را گرامی میداریم.