به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی امام موسی کاظم(ع) می فرمایند: همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، اینان در روز قیامت (ازعذاب)، در امان هستند. روز آتش نشان، روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است که از جنس […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

امام موسی کاظم(ع) می فرمایند: همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، اینان در روز قیامت (ازعذاب)، در امان هستند.

روز آتش نشان، روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است که از جنس ایثار و ازخودگذشتگی و شهادت اند. آنانی که در مهرماه ۵۹ در مقابل دژخیمان رژیم بعث عراق چون کبوتران عاشق حرم خود را در دفاع از سرمایه های وطن به آتش انداختند و آتش دشمن را برای آبادانی کشور به گلستان تبدیل کردند .

آتش‌نشانان چه در میان شعله‌های آتش و چه در سایر رویدادها با سرعت عمل و دقت و قبول صدمات جانی تلاش دارند تا ازشهر و انسان‌ها حفاظت کنند.

ضمن تقدير و تشكر از خدمات شبانه روزی كليه آتش نشانان خدوم و زحمتكش ، هفتم مهرماه روز آتش نشاني و ايمني را صميمانه به اين عزيزان تبريك و تهنيت عرض می نمايیم و توفيق و سلامتی براي همه آتش نشانان فداكار كشور و شهرداری طالقان را از خداوند متعال خواستاریم.”